Cestě k úspěchu se říká foto staging
Foto staging. Výraz v českých končinách relativně čerstvý, za svou desetiletou éru ovšem i v Čechách výrazně změnil a především pozvedl úroveň prodeje nemovitostí. Představme si pod ním především přípravu domů a bytů k prodeji či pronájmu tak, aby zaujala co nejširší spektrum zájemců. To samozřejmě může znít velmi jednoduše, ale klíčem k úspěchu je vložit do přípravy jisté úsilí a především vkus a cit jak pro detail, tak pro celkový minimalistický vzhled.
Co tím získáte?
Váš inzerát bude mezi ostatními vyčnívat
Získáte více zájemců - větší šance prodat za vyšší cenu
Nemovitost bude lákat k prohlídce
Profesionální realitní makléř home staging v dnešní době už nesmí opomíjet. Je
nedílnou součástí kvalitní nabídky a jak by řekl klasik: „o peníze jde až v první
řadě“. Proč tedy neprezentovat nemovitost v novém kabátě a tedy i za vyšší
cenu, zvlášť, když máte po boku profesionály, kteří vám se vším ochotně poradí
i pomohou?
Celkový smysl foto stagingu tkví v jednoduchosti. Vaše nemovitost by měla na
fotografiích působit „hotelovým“ dojmem, tak, aby zájemce nerušil specifický
vkus prozatímních majitelů a neodradil je tak od prostoru jako takového.
Setkáváme se tu a tam s názorem majitelů, že byt působí na fotkách lépe
„zabydlený“. Věřte nám, není tomu tak. To, co se obvykle současným
obyvatelům nemovitosti může jevit jako příjemně zabydlený prostor, obvykle
skrývá mnoho záporů. Nábytkem, květináči a policemi se spoustou drobných
věcí v první řadě upozaďují velikost místností. Po vyklizení tak naopak vynikne
optický dojem většího prostoru, což je velmi žádoucí. Stejně tak důležité je
sladit barvy, styl i minimalizovat vše, co by znesnadňovalo zájemcům vizi jejich
nového a stylově třeba i dost odlišného domova. O tom, že se takové úklidy a
aranže nesmírně vyplatí, svědčí ostatně všechny naše prodeje i fotografie z
nich.
“První dojem lze udělat jen jednou!”
Nakonec, všichni to přeci známe. Stojíme v cukrárně u vitríny s dorty a první pohnutka ke koupi jednoho z nich jistě není cedulka se složením. Je to nezřídka stejný rozhodující faktor, a to zdobení, poleva, barvy a celková aranže dortu. Je to snad u koupi nemovitosti jiné? Ovšem, že není. Potenciální kupci právě teď projíždí inzeráty všech realitních kanceláří a své hbité scrollování přibrzdí pouze na těch, jejichž fotografie dýchají harmonickou a vzdušnou atmosférou. Takové fotografie ovšem nevznikají samy od sebe. Abychom vám tedy právě k takovému výsledku značnou mírou přispěli, nabízím Vám svou pomoc i zkušenosti.